her birthday :)

Assalamulaikum..

setelah lama tak update blog sebab bz.. ehehe.. erm.. so time free ni update la sket2.. erm.. sekarang ni aku berada di kuantan.. negeri tanah air ku.. hehehe..

journey dari gelang patah tempat ku mencari rezeki.. ke larkin tempat aku naik bus hingga sampai lah ke kuantan,, hehehe.. sgt tired ekceli.. tapi sgt seronok…sebab dapt bercuti setelah satu bulan bertungkus lumus aku berkerja… erm.. so.. now.. time aku nak beristirehat kan minda.. hehehe..

kalau dipikirkan balik aku malas la nak pikir pasal kerja kalau dah take leave ni.. tapi.. pikir balik dr profesional attitude.. terpaksa jugak la bawak kerja yang mane penting and urgent nak disipkan… but takde la bawak yang heavy2,, just yang ringan2 yang mane sempt nak buat n mane yang mampu aku buat masa ni…

dari gelang patah.. aku pergi hantar motosikal kompeni bagi kat aku kat bengkel..kasi repair yang mane2 patut.. aku tnggal je kat situ..  pastu aku bergerak ke larkin.. stesen bus yang 1st time aku jejak kaki.. hehehe.. naik bus dalam pukul 10.30 mlm (25/6/10).. ke kuantan la.. mane lagi kan..

salah assume

erm.. aku ingat aku tiba di kuantan pukul 5 atau 6 pagi.. tapi sesampai je pukul 3.30am.. adui.. awal tu.. nak buat ape.. aku lepak minum kat mamak dulu la.. memandangkan aku check in hotel pukul 2 ptg.. so.. aku dah tak tahu mane nak tuju nie.. kehulu kehilir tak tentu arah.. huhuhu..

HotEL


thanks to razmi.. member aku yang berada dikuantan.. sebab dia la yang   tolong book kan hotel yang aku menginap sekarang.. aku try jugak tanya2 melaui internet.. but semua nya full house sebab maybe jom heboh berlansung kat sini minggu nie.. ingat nak bilik yang single je.. tapi takde pulak.. penuh punyer pasal.. ape yang tinggal adalah bilik untuk 2 org.. so.. nak tak nak.. ambik jugak la.. hahaha.. hotel yang aku menginap ni.. biase je..tapi oklah.. not bad la untuk short journey.. namanya green leaf hotel.. betul2 kat bndar kuantan ni.. sebelah je ngan jom heboh.. hehe..

tiba di kuantan

dah sampai awal tu.. erm.. pergi jugak la kat hotel.. tunggu kat lobi sambil2 online.. sampai la subuh.. erm.. lama lagi nie.. aduii…

She really kind and the best

tapi.. my gurl telah mengoferkan untuk bg aku guna keretanya.. and dia nak jemput aku kat hotel sementara aku check in.. so.. terima je la.. exceli dia berkerja aritu.. sebelum dia gi kerja dia and kakda( kakak dia lah) dtg jemput aku.. so.. aku hantar dia ke tempat keje dia lah.. dia keje kan.. and aku follow kakda balik rumah.. mandi2 semua.. kakda siapkan makanan bagai.. ( kakda.. sgt baik orgnya, nice person.. thanks kakda n family) really apprecite it..

lama jugak lepak sana.. main ngan anak2 kakda yang comel2 belaka.. hehehe.. walaupon 1st meet.. aku rasa dah lama dlm family ni.. even ada la malu sket2 kan.. rumah org tu.. hahaha.. niway…. thanks again… tengah hari tu aku gi semayang jumaat kat area situ.. gi ngan iqbal.. anak kakda.. erm.. sgt2 mengantuk lah.. merah mata2.. uhuhu.. yelah dr pukul berapa aku tak tido…

erm.. then, lepas tu balik rumah balik dalam pukul 2 petang.. n kakda jemput makan tgh hari pulak… erm.. alahai.. tersentuh hati atas pelawaan kakda n mami.. ( thnaks again) aku pon makan lah.. masakan kakda n mami sedap.. even simple.. but nice..🙂

lepas makan.. aku pun ambil la kereta my gurl.. erm.. nak gi check in hotel.. sampai dalam pukul 3.30 petang kot… pastu check in.. and mandi2 bg segar sket… then aku tido la sekejap.. sebab pukul 4.30 my gurl balik dr kerja.. kena gi jemput la.. memandangkan aku dah take over her car. hehee.. samai2 sana.. dia tak siap lagi.. tunguu la dalam kete.. sampai tetido tido… but. takpelah.. tunggu je la… alang2 dah samapai.. at last.. she comes.. with smile… gumbira sgt~🙂

pastu gi bank kejup.. n anta dia balik rumah…. dia pon mesti la pnat kan.. baru balik kerja.. nak rest jugak..

then, ( aku beredar… tak sampai 10 minit beredar.. dia call>> ajak kluar makan bersama2 untuk celebrate her birthday malam ni lepas magrib..

TAPI.. aku pon x beli ape2 lagi untuk burthday.. ingat nak bg after celebrate.. so..dgn segera pergi la aku ke east coast mall.. mencari sesuatu untuk dia yang aku sayang.. (ceh.. jiwang plak..) dah setel tu.. balik lah aku ke hotel.. mandi2 siap untuk jemput dia kat rumah pulak..

**ingat nak potong rambut.. tapi tak sempat lah..

Celebrate Birthday

mula2 nak gi celebrate kat the horizon. tapi penuh.. last pergi la ramai bersam her family ke tanjung lumpur.. mmg byk kedai kat situ.. then duduk2.. order la bagai2 makanan.. hehehe.. sgt seronok.. tapi malu2 tu confirm ada.. hahaha.. bufday gurl pon sgt happy.. aku tumpang hei la sekali.. hehe… makanan la kat situ sampai kenyang nak pecah perut… huhuhu..

HAPPY BIRTHDAY DEAR…

SEMOGA ULANG TAHUN KE 24 NI MEMBUATKAN SYG HAPPY SELALU,

SEMOGA MENDAPAT RAHMAT DARINYA, DAN DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN..

SEMOGA DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK DAN DIPANJANGKAN UMUR. INSYAALLAH..

DAN SEMOGA COMEY2 SOKMO…HEHEHE

I ALWAYS LOVE YOU..

pastu.. semua dah kenyang.. time to leave.. pastu semua pon balik.. but me and she.. pusing2 bandar kuantan dulu.. takde apee yg menarik.. antar dia balik rumah… semua dah penat n kekenyangan…

aku pon balik ke hotel.. semayg2 n tidoooo..zzz..zzzzz..zzzzzz..zzzzzzzzzzzzzz

( bersambung)


~ by rezzaamizy on June 26, 2010.

Leave a Reply

 
