Exercise..

Assalamualaikum w.b.t/

erm.. kenape exercise. ?? sebab dah lame dah tak exercise.. dulu selalu jugak main futsal ngan member2. so sejak dua menjak ni.. semua dah concentatre bisness belah mlm n takde mase nak gi main futsal…. so.. takkan nak gi maen futsal sorang2 kan..  pe yang aku buat..aku terpaksa mencari   lah xtvt yang boleh dibuat sorang2.. jogging lah.. hahaha.. alkisah nak jogging ni. panjang la pulak cerita dia.. hehehe.. dari kedai ke kedai aku gi shopin kasut joging la.. tapi.. erm.. beratus2 kasut yang show tu.. erm.. 2 3 je yang ade saiz aku. erm.. erm. frust la jugak kan.. erm.. nak wat mcm mane.. doh kaki gajos.. and 2 3 ni.. taknak kalah jugak harga dia.. haha.. takpe lah.. beli jugk.. erm.. about 200 plus la.. standard kasut joging.. heheehe…

pastu.. mase nak bayau tu.. terpegun lak tgk track adidas.. erm.. tanpa segan silu.. terus je ambik.. letak je atas kaunter.. BERAPe?..

tgk2.. kat 3 ratus jugak.. takpelah.. sekali dlm 1 0 tahun.. hehehe.. then terus balik rumah..

~ by rezzaamizy on March 19, 2010.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: