~Meremang Bulu ROma~~

assalamualaikum kepada pembaca blog aku ni.. yang mungkin tersinggah di blog aku yang jarang2 diupdate ni.. sebenarnya aku bukanye taknak update.. sebab bz n kadang2 tak tahu ape yang nak aku updatekan.. maaf..

so.. sejak dua menjak ni.. erm.. byk pulak terasa n luahkan .. so.. aku gunakan lah medium ni.. hehehe..

apa yang aku nak cerita..erm.. sejak dua tiga hari lepas.. something yang ganngu minda aku nie.. ade sesuatu yang melekat kat kepala otak nie.. erm….. nak tahu ape dia??? erm.. susah nak explain.. hehhe.. ade something yang mengganggu gugat perasaan dan jiwa aku sekarang nie…( sekarang ni pon) hehehe.. but.. tak berat dipikul.. tapi suka pulak dilayan..:) citer lain kali lah..

aku nk bercerita pasal music.. music.. cara paling senang nak simpan memori ialah melalui music… percaya atau tak?? terpulang.. tapi bg aku.. music is special.. kenangan disimpan dlm music.. bila aku dgr je music ni.. erm.. kenangan masa dulu.. terjelma dlm kepale otak.. mcm tu lah contoh nye..

mase skolah selalu dgr satu music ni.. suke sgt.. then lame menghilang.. bila dgr balik.. kenangan masa dulu pon boleh ingat.. erm.. ada yang manis.. ada yang pahit.. ade yang kadang2 aku xnak ingat pon.. tapi.. MUSIC.. boleh kembalikan kenangan tu.. kalau kita betol hayati.. music.. bukan lirik.hehehe.. (kalau paham.. pahamlah.. kalau tak paham.. i’m sorry)

bersambung..

~ by rezzaamizy on March 12, 2010.

Leave a Reply

 
