Copy.. and Copy.. n Copy shj…

Assalamualaikum..

pernah terbaca post aku sebelum ni…

” dalam hidup ni.. mcm mana perjalanan hidup kita adalah ditentukan oleh 2 perkara”

1. Buku yang kita baca.

2. Orang yang kita jumpa…

kadang2 idup aku ni.. bukan nyer perfect.. aku byk kelemahan.. yang tiap2 hari aku cuba baiki dr hari kehari.. dr baik kepada yang lebih baik..

tapi ade yang terlepas pandang.. yang mana.. aku tak sedar untuk memperbaiki kehidupan aku..

tapi…Bila Aku jumpa sorang ni..

ade something yang aku lupa untuk perbaiki… diri aku.. jiwa aku..

aku tahu.. aku sebagai hamba Allah yang iman ni tak kuat mane.. akan mati dlm dua keaadaan..

mati pada Masa kita berIman kepadaNya.. atau sebaliknya.

hidup aku ni kadang2 akan ikut landasanya..(InsyaAAlah) .. TAPI..kadang2.. alpha dgn dunia je…

PERsoaLAn?

bila kita akan kembali ke turning point..????

bila berjumpa seseorang.. or terbaca sesuatu.. ( teknologi : bila lihat sesuatu=video))

kebetulan.. aku terlihat video ni.. so.. impact jugak lah kat jiwa aku.. byk sgt!!!

aku buat ape yg terbaik la.. sementara nyawa masih ada kat badan ni..🙂 InsyaAllah..

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1119406757788

(thanks to sarah :))

.. apekah yang guide anda dlm kehidupan anda.. ?? pikirkan.. aku pon nak pikir..

ape yang aku pikir adalah.. yang guide kehidupan kita adalah..

copy.. and copy.. n copy shj…

maksudnya??? nanti aku cerita.. bersambung….


~ by rezzaamizy on March 12, 2010.

Leave a Reply

 
