DihemPAP Batu 100 TAN

Assalamualaikum.. setelah lama menghilangkan diri dari berblogging… muncul satu perasaan nak menulis sesuatu.. untuk luahkan rasa dari hati.. erm..

sejak dua menjak ni.. kepala aku naik serabut la dgn perjalanan life aku sekarang nie. erm.. tension ade.. tapi tak tahu ape yang ditension kan.. terlalu byk sgt lah kalau nak list kat sini.. satu persatu masalah datang… tak setel yang dulu.. dtg lagi.. hempap n terus dihempap...

kalau diluah kan kepada yang pakar.. jawapan nyer.. ” selesai kan lah satu satu” dan ” jgn dipikir sgt pasal masalah.. pikir la mcm mna nak selesaikan”

ayat ni dah muak .. nak muntah dah dgr.. tapi ada benarnya jugak kan.. cuma…. huish..susah nak elebrate..Dugaan betol.. n.. takde sape yang aku nak luahkan masalah aku nie.. nak setel.. lagi lah.. MASALAH APE??? .. dr financial, peribadi, perassan.. masa, hubungan, keluarga, time frame,.. semua nyer.. mesti ade  problem.. in the same time..

ape yang aku pikir.. 1st nak out dr rumah.. nak stay sendiri2  jew.. org ckp lari dr masalah pulak… aiiiiiii.. pening2.. arghh.. malas da nk pk..

Tindakan drastik ubah corak kehidupan aku dr satu yang cool n rilek2 jew…. n masuk kebidang yg aku takde experiace langsung.. mmg boleh pecah kepala.. APE LAGI KaLAU X BiSNeSS.. dari satu kesatu bidang aku explore.. mencari potensi diri la konon nyer tu.. n aku Planning Cantik2 perjalanan biz aku.. but bila Planning x jadi.. ini yang MASALAH.. dr sinilah.. Semua Kacau.. Satu satu masalah datang… dah byk yang dtg sebelum ni.. tapi yang ni mmg tak tahan.. terpaksa taip jugak akhirnya…  tapi ( stil ok lagi nii)🙂 senyum sket

ape lagi nak cite.. dah sangkut2 otak aku nie.. mcm Ram tak cucup jew.. ape lagi aku nak citer.. itu je lah.. berjumpa lagi …

~ by rezzaamizy on March 7, 2010.

Leave a Reply

 
