BERPUASA di BULAN RAMADHAN`

assalamualaikum.. erm.

tajuk puasa la kan.. sebab dah bulan puase dah nie.. hehehe.. kesimpulannye.. ( awal tol.. dah kesimpulan dah! hahha) kesimpulan nye.. aku mmg dah lame tak update! sebab ape? paham2 la.. takde mase la nak update2 selalu nie… hehehe.. so.. ape yang aku nak bgtau..setakat nie.. puase tak tinggal lagi la.. hahaha..even kerja aku kat site yang panas terik.. huh! mmg menguji iman la.. plus minda dan fizikal. kena kuat.. kalau tak kuat.. mmg tapau nasi la aku kat situ jugak!.. ( mmg ade pon dak2 tempat kerja aku tu tak tahan.. siap kirim lagi kat chinese tapau nasik! aisey..jenis2 camnie yang rosak name agama nie.. )

kalau kerja jgn cakap lah penat nye.. huh! kalau org yang wat kerja memanjang je tu kat site aku tak tahu la puase ke tak.. kadang2 nampak la jugak  diorang siap lunch secara berjemaah lagi.. mmg tak tahan sgt dah tu… lantak lah.. janji aku puase.. hehehe..

kerja sekarang ni bertambah tambah pening la.. rase nak brenti je.. tapi lepas bgn ari yang berikutnya.. rase semangat balik.. time balik kerja.. rase nak brenti lagi.. pastu esok gi kerja rase semangat balik nak keje.. time nak balik kerja rase nak brenti lagi..hahahah..mcm tu lah hari2 aku.. sgt la tension.. ( kadang2 aku pon terpikir jugak.. betol ke career yang aku pilih untuk diri aku nie.. hahaha ) sekarang pon still thinking lagi.. takde jawapan kesudah! sabau je laaa…

erm.Merdeka disambut ari isnin.. so dapat la aku cuti 2 ari.. ahad and isnin.. sabtu kerja lak… huhuhuh sadis toll… kalau tak leh pau 3 ari cuti…perngorbanan yang besau la untuk gain experience nie.. huhuhu..  sabar lagi!

ngantuk la pulak.. esok kena kerja lak.. adeh! tunggu la  next entry lak.. chow

~ by rezzaamizy on August 27, 2009.

Leave a Reply

 
