LONELY IN BUSY

Assalamualaikum..

ahahha.. tajuk takleh blah! bior lah.. bagi cun sket title post aku nie.. hahaha.. lonely in busy.. ape maksudnya tu..

21032008149

meh sini aku cite la pasal ape aku pilih title nie..

bila aku duk bz ngan keje mmg aku tak pk dah pasal relation with gulz la.. but bila dah duk sorang.. balik umah.. rase kosong je.. kalau nak pk masalah kerja.. jgn araplah.. kat umah bukan untuk pk pasal kerja.. tapi pk pasal idup aku.. dimanakah hala tuju aku.. wat planning sket2 kan.. hahaha.. panning je.. ( realiti.. whos know?)

posterise

mission aku tak sampai target lagi.. bila dah samapi satu stage.. maybe aku akan pk secara serius about that thing! hahaha..

korang tanye la sape2 pon.. sape yang tak pernah pk mase depan.. orang yang takde mase depan je tak pk pasal mase depan.. but not me la.. aku sentiase je pk.. kadang sampai melayang2 kat awangan..  hahaha.. takpelah. aku pon mude lagi .. baru 23.. tapi —- kat tempat kerja aku.. aku try la test tanya …

” ko rase umor aku berape”

27

hahaha.. tua betol aku..  kata 26 pon ok lah sket kan.. kalau la samapi lewat 20 an tu.. adeh! nampak tua sgt ke aku nie…

er..bior la diorang nak rase ape pasal umur aku nie.. ralitinya.. aku mude lagi.. hahaha.. nak jugak!

erm.. hit counter untuk blog aku ni kadang2 naik.. kadang slow je.. tapi sejak aku berblogging ni.. kira ok lah.. byk gak la pembaca2 blog aku ni..thanks for support blog aku yang tak seberape ni… love u all la.. ( ceh! nak gak love2.. tapi.. yang penting aku ikhlas .. tol tak?)

tapi ape yang aku harapkan .. comment yang jujur n membina la dr korang.. kan3.. ( ape2 komen pon boleh la) baru semangat aku ni bertambah2 nak berbloging… kalau takde komen.. rase mcm mesej aku ni tak sampai je kat korang yang bace blog aku nie…. oleh itu, rajen2 la korang mengomen ek!……… really hope! hahaha..

oleh itu!! gengam arang biar sampai jadi abu ( ade kene mengena ke? lantaklah) haaha

chow~

~ by rezzaamizy on July 30, 2009.

4 Responses to “LONELY IN BUSY”

  1. i think i know u somewhere. or mayb slh org…
    btw, kesian org muda dianggap tua…*sabar eh*
    lawak gak rr…
    hehhehe

    • thanks for komen.. erm.. mmg dah ramai ckp camtu.. mmg nampak tua kot.. hahaha.. ni la org kata early mature..😛

  2. Ingatkan perempuan je yg risau2 psl nmpk tua ni…hehe…

Leave a Reply

 
