GET UP VS GIVE UP

Assalamualaikum..

dah 2 ari dah tak update.. bukan tak nak update.. dua dua mlm aku bukak pc untuk uptade.. ngah2 taip2.. baring jup… pastu tetido.. begitulah mlm berikutnya.. huhuhu.. penat la tuh! dah la kije balik mlm.. nak update lagik.. adeh!

mlm ni kena update gak.. huhu.. sebab tak tahu nak wat ape.. kalau nak tido pon boleh je sekarang nie.. tapi saje nak bg komitment sket kat blog aku nie… hahaha.. kan baru lagi..rata2 budak2 u cuti sekarang ni.. mostly dak uitm la.. huhu.. cuti je diawalkan..kuarantin tetap kuanrantin.. hahaha.. naseb la.. nasib baik aku dah abes..😛

erm.. nak citer ape aku pon blur gak nie.. kalau nk cier aku wat ari ni mmg tak abes la.. masalah je memanjang.. sampai rase nak brenti je keje nie..  patutkah aku quit sekarang.. erm… kalau ikutkan rasa mmg aku nak quit.. kalau ikut rasional akal pon mmg mcm patut kena brenti.. tapi sebahagian ati aku kata.. ni mmg liku2 kerja.. dah mmg asam garam dia.. .. aku anggap camtu je.. n ramai yang ckp kerja aku ni turf sket.. kena gineus and master dlm bab2 interpersonal skil.. hadei..lomah betoi! agak2 mmg tak tahan.. mmg aku blah la.. sekarang ni bleh tahan la lagi.. saket telinga je sket!

erm.. semalam gi main futsal ngan rakan2 sekerja.. huhuhu.. setakat ni dah 2kali aku maen.. bagus gak aktiviti ni.. boleh la lepas2 geram sket kan.. rembat sana rembat sini.. naseb baik projek manager aku tak main.. kalau main.. mmg aku hentam kaw2 la.. hahaha..🙂

erm.. ni nak citer kesukaran pegi tempat keje… jalan jem.. ape pendapat korang la kalau aku beli helikopter satu? ok ke tak.. hahaha.. tapi susah paking la pulak..pegi naik keta… jam jalan.. tol lagi minyak lagi.. hadei.. nak survive sebulan ni mmg lingkup la..  aku ingat aku nak menyewa je kat area ukm tu.. cari umah2 yang murah kan.. bilik pon ok ..tapi.. erm.. malas nak gi cari2 pulak.. tambah2 kalau case aku dah giveup ke ngan project tu.. susah plak nak blah.. tapi! kalau sesape yang ade kenalan yang nak housemate cam aku nie.. ( yang baik lagi budiman ni) sila la bgtau aku ek..

itulah saja luahan rase… aku kali nie.. bila nak nak ajak si diia kuar ni.. tak sempat tol!🙂

~ by rezzaamizy on July 29, 2009.

Leave a Reply

 
