MEMENDAM RASA

Assalamualaikum

memendam rasa? hahaha.. kat sape nie… erm.. nanti aku citer..

hanya memendam rasa.. tak lebih dr tu.. pada sape… kalau bg tahu,,, tak terpendam lah rasa aku tu.. nanti later citer balik ..

” kalau takut dilanda ombak, jgn berumah di tepi pantai..” betol ke ni?

Belize_Pristine beach up north

nilah ayat yang terngiang2 lagi kat telinga ni.. erm.. dalam kes nie.. aku sekrang ni mcm ragu2 lagi ngan keberanian aku ni untuk dilanda ombak.. kalau ditibai ombak tu aku sensorang takpe la.. tapi kalau melibatkan org yang aku syg.. rasenya.. not ready yet lah..not about comitment! comitment is the second thing.. tapi keberanian tu..for the 1st..

ade org.. ade caranya.. but me… tak nampak jln pon kalau bab2 nie.. erm.. yang nampak nye.. target akudlm pekerjaan aku! huuhu. ( kerja je pk) tapi sometimes.. aku terpikr jugak.. bila la aku terjebak ngan hubungan kasih syg nie.. hahaha.. n yang penting ngan sape?

see je lah .. ade lah tu nanti..šŸ™‚

~ by rezzaamizy on July 26, 2009.

One Response to “MEMENDAM RASA”

  1. Hello! Just want to know you more and be my friend. Hope to hear from you

    dong_mm25@yahoo.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: