full Spirit3

Assalamualaikum.

hari ni hari kedua.. menulis.. hehehe.. siap kira lagi.. erm.. ape yang aku malas pasal blog ni adalah nak menaip.. hehehe.. kalau cite je secara verbal kan senang.. hehehe.. ape2 pon.. aku taip gak la… ( wat2 rajen sket)

hari ni.. kerja huh… rilek sket.. ( cte pasal keje lagi) hahaha .. lantak la.. disebabkan ari ni ujan.. so.. site tak byk sgt la aktivitinya… tambah2 pulak meeting samapai tengah hari.. so.. separuh ari dah abes kat situ.. time meeting lak.. duk senyap je.. malas nak menyampuk!!! ilmu tak penuh didada lagi tak leh nak memandai2 aim sape2.. kang tak pasal2 kena smash balik.. biar lah diorang salahkan antara satu sama lain.. sema nak elak jadi punca masalah.. so.. tuju sana tuju sini.. huhuu.. mmg panas la.. kesimpulannya.. ari ni.. lepak je keje.. petang lak gi bukakakaun kwsp.. huhuhu.. naseb baik layanan mesra .. tu pon sebab ade form feedback dr pelanggan.. huhuhu.. bagus gak dia wat camtu.. kalau tak.. lebih kurang je layan..

huhuhu.. pastu cepat2 balik umah. .. kalau kena tahan dengan boss.. byk lak task aku untuk esok.. hahaha.. pandai2 la cr jalan untuk melarikan diri..😀

kalau umah aku ni dekat je ngan site ofis tu takpe la jugak.. leh la lepak lame2 sket.. ni kalau dah samapi 40 minit nak balik umah.. huhuu.. mmg masak la.. letih.. ngantuk je memanjang.. so.. pandai2 ar.. dah seminggu balik mlm .. tak tahan pon ade… bukan kje pon.. tapi 1st ni mestilan kena mengeratkan hubungan silaturrahin.. follow je worker2 lama gi lepak.. ( bab kata pepatah! jgn tak campur ngan org..  nanti di island kan baru tau!) canggih ar pepatah nie.

huhuhu.. sekarang ni full spirit la untuk kerja n capai aku nye matlamat.. SGT besar! hope dapat la capai..🙂 lepas je sembang2 ngan sorang yang berpengalaman ni.. aku cuba la korek2 sket rahsia dlm bidang aku nie.. dpt la nampak jln2 nak jadi kaya tu.. hahaha ( duniawi tul matlamat) tapi yang lain tu aku jaga gak! hope.. boleh maintain n balance la..

kalau nak cite pasal keje ni mmg tak abes la.. ( suap mentuap nye cite tak cite lagi nie.. )letter la.. mende2 bad thing ni tak patut didahulukan pon… so.. pospone lagi la..🙂 ..

and.. thanks la kepada sesape yang welcoming aku sebagai bloger baru.. hahaha.. menulis pon lintang pukang je.. tak tahu pangkal tak tahu ujung nye.. niway.. please support me.. kalau takde reader.. blog tak bermakna..

chow~

~ by rezzaamizy on July 21, 2009.

One Response to “full Spirit3”

  1. hi…welcome to blog…

Leave a Reply

 
