my 1st writing

Assalamualaikum…

secara peribadi ingin aku katakan kat sini.. sebenarnya amat malas nak taip menaip meluahkan rasa.. tapi.. tapi.. taip jugak lah! untukpertama kalinya.. aku terjebak ngan mende2 ni… huhuhu.. aku cuba keluar dari diri aku yang dulu.. n rase aku perlu expose sket..

pertaama sekali welcome to career life ( ucap kat diri sendiri) sepatut nya dah sebok2 ni .. takde masa nak berbloging.. tapi… pasal career jugak la memaksa mem sign up kan diri aku kat sini.. huhuhu

bila dah kerja nie.. erm.. nak lepak ngan kengkawan pon dah susah… sgt susah la senang citer… balik dah nak mlm.. kuar subuh2 pagi ( ceh.. mcm gi menoreh je) .. tapi itulah hakikatnya.. sgt la takde life.. ngan kerja 6 ari seminggu ni. kadang wat aku tension gak… tapi.. terpaksa gak la… da besau nie kan.. nk kena cari income sendiri gak.. takkan harap kat parent je memanjang…

kerja!… fresh grad lak tu.. mcm2 lah timbul masalah nye. tak tahu ini lah tak tahu itu lah.. so.. kena la byk tanya.. even.. position dorang tu sebagai buruh je.. erm.. aku kenkadang bab2 menanya ni amat la susah… sebab mmg nature aku belajar by observe je ( bad habit nih) . samapi director sendiri pon perasan habit aku nie.. ( time intebiu bukan main angkat diri sendiri.. itu boleh ini boleh ) tapi.. ok la..stndard la tu…kalau tak bila nak dapat keje nye..

fresh grad kena la dibasuh2 sket… lepas kena basuh ngan director.. terpaksalah aku mengagahkan diri aku ni keluar dr kepompong.. hahaha… ape bende aku tak tahu je teros aku taya.. even mende2 simple.. mende yang dah tahu aku tanye gak.. mmg jadi dummy abes la.. ( kadang2, mende yang kita tahu ni tak semestinya betol) so.. tu yang aku tanya tu… byk nye tanya2 kat sini.. hahaha __ kesimpulan nya ( jgn belagak pandai nanti makan diri sendiri..) betol ke kesimpulan ni? lantak la!

sesi tanya menanya~~ ni yang aku lemah nie.. semua tension je keje.. so.. nak tanya pon serba salah.. kang tak pasal2 kena sedas dua.. baru pedih ulu hati.. adei.. ntah la… kena tekad je la.. ( sekarang ni pon.. wat kering je keja.. mcm company tu aku yang punya.. hahaha..)

dah ar.. boring tol citer bab keje ni.. huh.. close sampai sini.. len kali isu lagi panas.. ( bab suap menyuap nie.. len kali lah aku cite) ngantuk.. esok meeting pulak! ) ~~

kagum dgn diri sendiri.. boleh menulis jugak rupanya.. ahaha..

chow~

~ by rezzaamizy on July 20, 2009.

4 Responses to “my 1st writing”

  1. malu bertanya sesat jalan..
    tanye aje dr buat silap..
    tak rugi pon

    • liz.. sesat jalan ok lagi.. tapi kalau dah kena tol 2 3 kali… at last tanye jugak! hahaha.. so.. ( sekarang.. be asking guy la)

  2. Selamat datang ke dunia blogging😉

Leave a Reply

 
